sâmbătă, 25 iulie 2009

Janos Szekely, un model de luat in seama pentru ungurii care agită spiritele in ţară


Marcatorul primului gol al Stelei din meciul cu Ujpest Budapesta, Janos Szekely, dedica victoria in fata ungurilor suporterilor romani. La sfarsitul meciului, Szekely a facut turul stadionului cu steagul Romaniei.

"Ironia sortii e ca eu am inteles perfect fiecare scandare pe care mi-au adresat-o. Absolut toate injuraturile le-am inteles, iar golul cred ca a fost cea mai buna replica pe care am putut sa o dau. Pana la urma, un jucator asa trebuie sa raspunda, pe teren, tocmai de aceea m-am bucurat dupa ce am inscris. Totusi, satisfactia cea mai mare a fost ca am obtinut calificarea dupa doua victorii. Asta inseamna respect pentru blazonul Stelei si pentru Romania", a declarat Szekely pentru Gazeta Sporturilor.

Cu evolutii total schimbate fata de sezonul trecut, Szekely a dezvaluit ca secretul schimbarii din jocul sau este antrenorul italian Cristiano Bergodi, care i-a dat incredere.

"Pot spune fara teama de a gresi ca vara asta a fost un nou inceput pentru mine la Steaua. Practic, am luat-o de la zero, a trebuit sa uit tot sezonul trecut, unul nereusit pentru mine, si acum privesc doar inainte. M-am pregatit bine in cantonament, am ambitie mare de a demonstra ca pot face multe lucruri deosebite, dar toate acestea n-ar fi avut nici o valoare fara acel ceva de care aveam neaparata nevoie pentru a incepe cu dreptul.

Noul antrenor si intreg staff-ul tehnic m-au ajutat enorm de mult. Mi-au dat incredere, mi-au dat sansa sa joc, m-au facut sa inteleg exact anumite lucruri. Bergodi m-a reinventat ca fotbalist pentru ca mi-a dat, in primul rand, linistea pe care o poate vedea toata lumea. Imi doresc din toata inima sa nu-l dezamagesc prin prestatiile mele", a mai spus Szekely.

Steaua va disputa turul trei preliminar al Europa League impotriva scotienilor de la Motherwell, dupa ce a trecut de Ujpest cu scorul general de 4-1.

Niciun comentariu:

Steag de luptă

Steag de luptă