miercuri, 13 mai 2009

Ucraina a cucerit Tâmpa? sau ce ... ?!?!

Astăzi am observat ceva ciudat uitându-mă spre steagul arborat pe Tâmpa. De obicei acolo vedeam tricolorul mult iubit, dar azi nu mai era tricolorul, ci bicolorul. Acolo flutura in lumina soarelui un steag galben albastru. Prima oara când l-am văzut mi-am zis: "Ce caută culorile Ucrainei acolo?". Chiar daca acest "bicolor" avea culorile aşezate vertical si nu orizontal aşa cum apar pe drapelul ucrainian, tot nu-mi părea frumos. Bănuiesc că nu am fost singurul care am observat chestia asta, iar politicienii noştrii cum sunt mai tot timpul cu capul în nori trebuiau sa fi vazut asta ... păi nu?
Dar totuşi ... care-o fi cauza domle'? Unde-a disparut roşul, simbolul frăţiei de pe drapel? S-o fi topit de la soare? A intrat la apa de la ploaie? S-a dus puţin la plimbare cu vântul? Sau s-a găsit vreunul mai cu moţ şi l-a confiscat ... Acum ce să zic? Primele două variante sunt cam SF, ultimele două pot intra in categoria posibilităţilor sau a legendelor (au un sâmbure de adevăr). Alte idei nu-mi prea mai vin în minte acum ...
După ce că se poartă urât cu noi românii de aici şi de acolo, mai au şi steag pe Tâmpa!!! Poate până mâine schimba cineva steagul ăla.

Câteva poze făcute cu telefonul în care se poate observa lipsa roşului ...

PS: văzând un Crin la tv puţin mai devreme, ma gândesc că poate fi şi un mijloc de campanie :) ... culori reprezentative

2 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Hai că asta este tare de tot...

Snitzel spunea...

incerc sa recuperez cumva perioada de absenta ... :)

Steag de luptă

Steag de luptă