luni, 1 decembrie 2008

1 DECEMBRIE, o zi care trezeste sentimente ...



Astazi, am sarbatorit, ziua de 1 Decembrie cu bucurie, trezindu-ma de dimineata, fiind nerabdator ca totul sa inceapa. Pe la 10 m-am dus la parada militara din fata primariei, care in mod revoltator s-a desfasurat pe trotuar, ca doar de ce sa incurcam noi circulatia, ca au trecut 90 de ani de la Marea Unire? Speram ca peste 10 ani sa se desfasoare asemenea activitati, la scale mai mari, poate ocupand chiar si trotuarul si drumul, asta pentru a fi un exemplu pentru organizatorii din 2008.
Dupa aceea, am fost pe strada Uranus, unde s-au desfasurat majoritatea activitatilor de Ziua Nationala, unde au fost aduse moastele Sf. Apostol Andrei, unde s-a oficiat slujba religioasa pentru Ziua Nationala, unde au cantat formatii, unde s-au dat artificii. Chiar daca nu a fost foarte bine organizat, m-am bucurat de aceste evenimente.
Mai apoi, pe finalul manifestarilor de pe strada Uranus, am plecat impreuna cu niste tineri studenti, din Sibiu, catre gara. Acestia fusesera cu ocazia zilei Sf. Apostol Andrei la Sf. Gheorghe, si astazi au venit la Brasov. Toti erau inarmati cu steaguri tricolore sau cu obiecte in culorile acestora. Pe drum au cantat in continuu, fluturand steagurile si atragand astfel privirile trecatorilor. Atragand unora chiar si lacrimile, pentru ca, am vazut, un domn mai in varsta, care, plangea, cand ne-a vazut, probabil reinviindu-i sentimentele din tinerete. Ajunsi in gara, acestia au cantat pana la sosirea trenului, colinde si cantece patriotice.
Tot astazi, a aparut o noua publicatie, numita MARTYRIA, o publicatie crestin-nationalista, care prezinta cititorilor, articole foarte interesante despre evenimente culturale din zilele noastre, raportate la istorie si credinta. Aceasta este o publicatie a "Generatiei Neasteptate".

DOAMNE AJUTA!

Niciun comentariu:

Steag de luptă

Steag de luptă